ScyPie

Alla inlägg under maj 2014

Av Chloe Silverpie - 14 maj 2014 17:58

Hejsan!

Som ni märkt är inte uppdateringen så bra just nu. Detta beror på att jag börjat läsa De Utvalda (igen..) och när jag väl börjat läsa är det ganska svårt att sluta.

Iallafall så loggade jag in idag eftersom det var onsdagsuppdatering (loggade inte alls in igår) och tycker det är jätteroligt att det kommit mer saker till ponnysarna! 

Lägger upp ett inlägg om onsdagsuppdateringen när jag hunnit titta in allting.


Och sedan lite information om bloggen den närmsta veckan.

Jag kommer nog ta det lite lugnt med bloggningen den senaste veckan. Tyvärr.


Av Chloe Silverpie - 12 maj 2014 15:05

Hej!

Ledsen för den dåliga bloggningen igår.


Information:

Som ni säkert märkt är jag lite dålig på att lägga upp Veckans plats varje söndag, därför tar jag varannan söndag istället.

Veckans plats vecka 18 (det var 18 va? :c) kommer upp idag eller imorgon, ska försöka hinna med det. Vecka 19 kommer upp idag eller imorgon också

Hoppas det är okej... :(


Ha en bra måndag!

Av Chloe Silverpie - 10 maj 2014 15:06

Hej!

Har flyttat länklistan till menyn istället.

Ska fixa den så fort jag kommer på hur man lägger in länkar där. :)



EDIT: Hittade det nu. Kommentera om ni vill vara med på min länklista! :D

Av Chloe Silverpie - 10 maj 2014 13:25

Vet inte om bilden är så liten, eller inte. Men här är den iallafall!

Har ritad den helt själv, är väl ganska nöjd. 

Detta är andra gången jag ritar av Springdale, denna gången blev det lite bättre.. fast fortfarande är det bara färgerna som stämmer haha. :(


Av Chloe Silverpie - 10 maj 2014 10:09

Hej!

Något jag verkligen vill ha mer utav är klänningarna.

Vad jag vet finns det för tillfället en att köpa och de andra klänningarna har kommit vid nyår, alla hjärtans dag och jul.

Hade verkligen velat se fler klänningarna i butikerna!

Kanske långarmat och kortarmat? 

Ledsen för att bilden är halv. Hann inte fixa den andra armen innan det hände något konstigt med Gimp :(



Av Chloe Silverpie - 9 maj 2014 17:04

Hej!

Tidigare jag tänkte jag fota lite. Hittade då en stjärna. Alltid lika trevligt!

Hittade den nära Hemliga Stenringen.

Har ganska många stjärnor kvar att hitta. Är inte bra på att leta. När jag gjorde påskuppdragen med att leta ägg hittade jag massor av stjärnor.


Förresten tog jag en fin bild också.

Mina bilder ser nästan likadana ut vilket självklart känns lite tråkigt. Ska försöka ta mer intressanta bilder! :)

Av Chloe Silverpie - 9 maj 2014 12:40

Hej.

Det blir sena inlägg. Kika in framåt fem. :)

Av Chloe Silverpie - 8 maj 2014 14:48

...Snart.

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards