ScyPie

Alla inlägg under november 2021

Av Chloe Silverpie - 28 november 2021 09:00

När första ljuset brinner, står julens dörr på glänt
och alla människor glädjas, att fira få advent

Av Chloe Silverpie - 19 november 2021 02:00

citrin, novembers månadssten


Nu är det mitten av november igen och året börjar lida mot sitt slut. Tänk vad snabbt det gått ändå. Dagarna på Jorvik blir allt kortare och kortare; sena morgonar och tidiga kvällar. Jag har aldrig tyckt särskilt mycket om november (man ser ju knappt solljuset!) men jag har på senaste tid kommit att uppskatta månaden mer. Det finns ändå en viss mörk charm i de tomma träden som börjar förbereda sig inför en lång vinter och alla löv som förmultnar på marken; frosten som sakta börjar smyga sig fram på natten och den där lyckliga känslan man får när solen faktiskt tittar fram och tiden till en promenad äntligen hittas. Ett magiskt sammanträffande.


Av Chloe Silverpie - 13 november 2021 02:27


Det kan vara lätt att alltid ta de mest använda stigarna, men Jorvik är fyllt med olika vägar att utforska och nya hemliga platser att hitta. Det är något som jag verkligen tycker om med Jorvik -- man vet aldrig vad vänter när man beger sig bort från den trogna ridstigen och rundar nästa gran. En sak som dock är säker: utsikten är alltid garanterat vacker!


Av Chloe Silverpie - 7 november 2021 12:36

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards