ScyPie

Alla inlägg under oktober 2018

Av Chloe Silverpie - 20 oktober 2018 05:07

Ingen aning, men fint är det i alla fall såhär dags. Har inte sett en enda häst eller människa, de flesta sover väl fortfarande.

Av Chloe Silverpie - 18 oktober 2018 16:40

Det verkar som om Applecake gillar bubblor. Jag kan inte klaga, för det gör jag med!

Av Chloe Silverpie - 14 oktober 2018 19:13

Då var det dags att ännu en gång ta med Applecake till ponnychampionatet. Det blev en sjunde plats... men det var roligt, och det är väl det som är huvudsaken?

Av Chloe Silverpie - 11 oktober 2018 21:15

Solnedgången i Moorland är så vacker.


Av Chloe Silverpie - 10 oktober 2018 21:45


Ack, jag som bara skulle in och titta på vad det var Jorvikborna höll på med, och råkade hamna i centrum istället. Jag hörde talas om denna så kallade 'Fashion Week' och bestämde mig för att kolla vad alla pratade om. Det snackades ju bara om det senaste modet och vad hon modetanten - vad hon nu hette! Istället började modepolisen prata med mig (han tyckte väl min outfit var helt klockren) och helt plötsligt var jag indragen i någon cirkus jag helst skulle slippa. Men jag antar väl att ibland kan även någon som jag tycka om att stå på scenen.


Av Chloe Silverpie - 10 oktober 2018 15:00

En tur vid stranden för att göra det jag mest tycker om - att njuta av den friska luften. Som tur var det fint väder, jag hoppas på många fina höstdagar fram till vintern kommer.

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards