ScyPie

Alla inlägg under augusti 2014

Av Chloe Silverpie - 31 augusti 2014 13:25

Hej.

Nu börjar hösten komma och det blir lite kallare. Därför tog jag med mig Dragon till Jarlaheim, Västkobbens fiskeby och Silvergladebyn på en shoppingrunda.

Detta köpte jag:

Sedan hörde jag att det var Firgrove-championatet så vi red dit. Vi låg på åttonde plats i början men sedan gick det mindre bra och vi kom på 14:e plats..


Efter det red vi ut i Firgroves skogar.


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 30 augusti 2014 19:54


Uppdatering: Det blev en tolfteplats!

Av Chloe Silverpie - 29 augusti 2014 18:27

Hej på er!


Nu har jag äntligen bytt design, kunde inte hålla mig längre...

Som ni ser så har jag bytt ut headern, bakgrunden, färg på den feta texten, 'skyltar' och så har jag bytt typsnitt på rubrikerna (säg till om ni inte ser dem!).


Tanken var väl att det skulle bli lite höstinspirerat, tog några Gyllenåsarnas Dal-färger och mixade ihop. Det blev lite guld, men det gör inget för mig.


Hoppas ni tycker om den!


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 29 augusti 2014 16:39

I detta inlägget kommer det komma lite bilder hur det ser ut när rosorna i Vingårdens trädgård har slagit ut.

 

 



Hurra! Äntligen blev jag beundrad, och det känns jättebra. Har haft dessa uppdragen hur länge som helst nu.


Det blev jättefint på Vingården och imorgon ska jag göra ett uppdrag som heter "Blommor till Fort Pinta" eller något liknande. Spännande!


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 28 augusti 2014 14:45

Här har vi precis kört Gyllenbladsskogens lopp. Det gick hyfsat bra!

/Chloe

Av Chloe Silverpie - 27 augusti 2014 17:57

Hej!


Nu har jag köpt en till häst. En Nordsvensk!

Han heter Moonrain, men jag kallar honom Dragon. Varför har jag faktiskt inte en aning om..


Och här är han!

Han gillar att visa upp sig och är inriktad på dressyr. 

Dragon tycker om gult... (eller så är det jag som tycker han passar i gult? Vem vet?)


Av Chloe Silverpie - 27 augusti 2014 11:45

Hej på er!

Har flyttat till Steve nu. Kände att jag ville komma från Fort Pinta ett tag, kommer förmodligen flytta till Fort Pinta igen då jag tyckte om färjorna och stranden.

Har haft mitt hemstall på fyra platser: Moorland, Fort Pinta, Jorvikstallet och Steves.

Av Chloe Silverpie - 26 augusti 2014 19:45






SPOILERVARNING

 

Hej!

Idag gjorde jag klart huvuduppdragen, och de var så bra!

Det var häftigt att få besöka Jorvik City (även om det bara var museet) och speciellt att gå på vattnet! Fick försöka några gånger, lite svårt var det. Aideens sång var jättevacker. 


Det var även första gången jag var och klättrade i Firgrovebergen sedan Urträdet där kom. Och kan säga att det var tur att Lisa var där som vägvisare, för annars hade jag aldrig hittat, haha.


Har inte så mycket mer att säga, de var fantastiskt bra gjorda! Längtar efter mer huvuduppdrag.

Tog inte så mycket bilder, bara två stycken. Men här är dem!


Lisa

 

Går på vattnet



/Chloe  

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Skapa flashcards