ScyPie

Alla inlägg under september 2014

Av Chloe Silverpie - 30 september 2014 19:32

Av Chloe Silverpie - 27 september 2014 18:33

Hej.

Idag är sista dagen på min bloggchallenge.


En tävling jag vill ha i Skördebygden


Jag vill ha en tävling på padockön, faktiskt.

Tycker padockön är väldigt fin och saknar en tävling där. Den hade kunnat gå runt hela ön.


Klicka på bilden för att få den större

 

/Chloe

Av Chloe Silverpie - 26 september 2014 18:14

Hej på er!

Snart fyller Starstable online 3 år, jag tror det är nästa vecka.

Detta la Starstableteamet upp på sin facebooksida för en stund sedan. Du hittar deras Facebook HÄÄR.


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 26 september 2014 17:36

Hej!

Dag fyra på min bloggchallenge om Skördebygden. Bara imorgon kvar..


Det bästa med Skördebygden

 

Jag tycker det bästa med Skördebygden är att allt är så levande. Alla NPC's som rider omkring eller går omkring, alla fina ljud och ja. Dem sakerna som gör Skördebygden levande, så att säga.

Det skulle varit roligt om det var NPC-hästar som red omkring med sina ryttare i Silverglade också. 


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 25 september 2014 15:43

Hejsan!


Det är tredje dagen på min bloggchallenge (jag la inte upp någon igår eftersom jag hade bloggfritt). Idag är det


Ett ställe i Skördebygden jag vill besöka


Just nu vill jag mest besöka Devil's Gap, jag tycker hela stället verkar hur coolt som helst!


(Lite spoilers hur det ser ut när du gör några uppdrag i Skördebygden)


Under några uppdrag i Skördebygden fick vi inspektera Devil's Gap-passagen. Då kom en dimma.. och ja. 

Här är den enda bilden jag har ifrån Devil's Gap-passagen, haha!


Är mycket nyfiken på vad Devil's Gap är för något och så vidare.


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 23 september 2014 18:10

Hej på er!

Detta är del två i min bloggchallenge om Skördebygden!


Favoritställe


Denna var faktiskt riktigt svår att svara på. Det finns så många och fina platser i Skördebygden jag tycker om. Men om jag måste välja säger jag nog faktiskt Gröndal.

Jag älskar den  mystiska känslan man får av Gröndal och det gröna ljuset som kommer när man går in i Gröndal. Sedan alla dessa svampar är helt underbara!

Ett plus i kanten är ju också trädkojan. 


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 22 september 2014 12:00

Dag 1 av min bloggchallenge om Skördebygden!


Första gången i Skördebygden


En vecka innan Skördebygden öppnades släpptes uppdragen om bron. Jag gjorde dem varje dag så att jag kom in på dagen då Skördebygden öppnades.

Vi hade en jättejobbig sak i skolan och jag fick ha det som 'pepp' för att jag skulle orka... haha! :(


Iallafall, jag spelade med en kompis och vi pratade då. Var superglad och det var mycket spännande att rida över bron för första gången. Vi red runt och skrek "titta" hela tiden. Coolt var det!


Det var första gången jag såg Jorvikstallet också, tyckte (och tycker) att det var jättefint och flyttade dit på en gång.


Sedan råkade jag tyvärr gå till Bedrövade Dews farm, det var en bugg och jag kunde inte logga in. Men det löste sig dagen efter. 

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards