ScyPie

Alla inlägg under juni 2015

Av Chloe Silverpie - 19 juni 2015 09:15

Heey!

Jag vet att jag förra veckan skrev att jag inte skulle blogga mer förrän i augusti, men jag gör ett undantag idag..


Iallafall så vill jag önska dig en riktigt bra midsommar och hoppas att du har en trevlig dag!


Min midsommaroutfit.

Uhm, ja, jag har bytt smink och frisyr. Om någon undrar..


Jag tycker midsommar-uppdateringen var väldigt trevlig. Det är faktiskt första gången jag gör uppdragen, innan har mitt StarRider hunnit ta slut.


Årets midsommarkrans tycker jag de har lyckats väldigt bra med. Mycket fin och välgjord, fina färger också! Älskar dessutom alla dekorationer runt om på Jorvik. 


Ha det bra,

/Chloe S.

Av Chloe Silverpie - 11 juni 2015 18:18

Heeey!

Detta blir det sista inlägget, sedan kommer jag ta en paus under sommarlovet.

 

Igår renoverades slottet om. Utsidan fick en ny design.



Det nya slottet!


Jag är faktiskt ganska skeptisk till den nya designen. Det känns väldigt modernt och fräscht och jag har alltid tänkt mig slottet lite gammalt och mystiskt. Annars tycker jag att slottet ser coolt ut, plus fina detaljer som flaggorna!


Det kom också ett nytt championat, Silvergladebyns championat. Jag har inte kört det ännu men jag hittade en video där någon annan spelar det. Och det ser faktiskt riktigt roligt ut, lagom svårt och så vidare. Längtar tills jag får testa!


Jag och Darth Vader vid UFOt. Slottet i bakgrunden (!)


Ledsen för kort inlägg, haft och har fullt upp idag.

Ha en bra sommar, jag återkommer någon gång i augusti.


Vi ses,

/Chloe S.

scypie.bloggplatsen.se - torsdagsuppdatering

Av Chloe Silverpie - 4 juni 2015 18:20

Heey!

Min dator går för tillfället inte att starta, så därför blir detta ett sent inlägg och utan nya bilder. Förlååt.


Igår var det alltså uppdatering och som utlovat kom det nya painthästar. Jag tycker de är väldigt lika quarterhästarna, men det gör mig inte så mycket.


Painthästarna är väldigt söta. Dessutom, varje sida av kroppen är unik och det är så coolt! Hästarna känns otroligt välgjorda, min favorit var nog dock den gråbruna. Och ja.. Jag köpte den. Och döpte den till DarkFather (Darth Vader, någon?). Eheh..

 

Stegen är väldigt vackra. Och deras öron är guld, så gulliga när de galopperar. Mhm.

 


I brist på bilder får ni här en bild på en av de gamla painthästarna, som nu kostar 680 starcoins!


I och med de nya hästarna har Marleys bondgård ändrats lite, men inte jättemycket. Jag märkte det faktiskt inte först. Det finns nu mer plats för fler hästar. Det kanske kommer fler painthästar i den nya modellen? Jag hoppas det faktiskt, vore roligt.


Nära Silvergladebyn har det dykt upp ett nytt championat. Har saknat ett där. Jag skulle gissa att det öppnar om en till två veckor. Hoppas att det är ett roligt och ganska lätt, men inte för.


Stora applåder till StarStable teamet för denna uppdateringen!


SNART ÄR DET SOMMARLOOOV!

/Chloe S.

scypie.bloggplatsen.se - torsdagsuppdatering

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards