ScyPie

Alla inlägg under december 2014

Av Chloe Silverpie - 31 december 2014 13:10

Hej!

Först vill jag be om ursäkt om min dåliga bloggning...

Har uppdaterat min design, inte så mycket men lite. Kände att det var dags att byta nu när julen är över och snart december också. Idag är ju nyårsafton, snart är det 2015. Känns väldigt konstigt.



Hoppas att ni får ett bra år och en bra nyårsafton!



I måndags kom det nya kläder och raketer. Köpte alla klänningarna och satte ihop min nyårsoutfit!



Ska inte göra något speciellt idag, äta god middag men annars ska jag bara vara hemma.

Vad ska ni göra?


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 24 december 2014 22:15

God jul!

Nu är det äntligen jul igen, weho. Hoppas att ni alla fått en underbar dag!


Loggade in snabbt på starstable för att ta hand om mina hästar (slutade med stallhjälp...) och göra klart de sista uppdragen!

Tycker rosetterna är så fina på renarna! :D



GOD JUL!

/Chloe

Av Chloe Silverpie - 22 december 2014 10:27

Hej!

Idag hjälpte jag Mrs Holdsworth att stoppa korv.


Hjälpte även Martina Sunfield att göra julbockar. Fick några julfragment och hade några sedan innan, bytte till mig fyra julklappar! Tre av de hade jag redan. Den fjärde saken var en jättefin blå rosett!





/Chloe

Av Chloe Silverpie - 21 december 2014 21:15

Himlen är så fin på kvällen.


Idag är det fjärde advent, 21 december och tre dagar kvar till julafton. Tiden har gått väldigt fort

Min familj och jag var på ett tivoli idag, var verkligen jättefint där med massa lampor och julgranar. Kom hem runt 20.30 så har inte hunnit göra så mycket på starstable mer än att ta hand om mina hästar. Tog även ut Darkpearl och Silvermist på en liten ridtur.


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 19 december 2014 22:49

Påväg till Vingården för att hämta material till julbockar.

Av Chloe Silverpie - 18 december 2014 17:28

Hejhej!

Fått igång min dator nu och jag hoppas att den inte krånglar mer nu.


Nu kommer lite bättre bilder och uppdateringen blir kanske lite bättre, vi får se!


Snart är det jul, endast 6 dagar kvar! Tycker att det har gått väldigt snabbt, måste in och köpa mina sista julklappar, som är ganska många... 


Har även tagit hem Darkpearl från Hästön men hon åker nog dit snart igen. Just nu är Silvermist, Dragon och Darkpearl hemma. Har även märkt att jag gillar hästnamn på S, haha.


Undrar hur länge snön finns kvar? Förra året har jag för mig att den försvann i början av januari, men jag kan ha helt fel. Hoppas den stannar hela februari, det är så mysigt när hela Jorvik är vitt! I år kom det också snö i Gyllenåsarnas dal. Wow! Väldigt fint där.


Idag blev jag beundrad med Sunfield-gården. Wohoo! Bara fisket och Goldspurs kvar då. Och möjligtvis G.E.D-kontoret och sprickorna. 


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 17 december 2014 19:43

Hej!

Nu har snön kommit till Jorvik, äntligen! Har längtat så mycket och nu är den här. De daliga juluppdragen fortsätter och Rådsman fortsätter provsmaka pepparkakor...

Av Chloe Silverpie - 15 december 2014 19:14

Hej!


Färgerna är svart, vitt och rött.


Bilderna kommer fortsätta vara sådär, min dator fortsätter att krångla. Men nu kommer jag in på Internet, men tyvärr inte starstable och det är lite andra saker som inte fungerar. Hoppas det är okej!

 

/Chloe

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Skapa flashcards