ScyPie

Alla inlägg under januari 2015

Av Chloe Silverpie - 31 januari 2015 14:02

Detta är min nya häst, Dayfighter aka Day!

Han är faktiskt döpt efter min favoritkaraktär i boken Legend, som heter Day, haha.

Av Chloe Silverpie - 27 januari 2015 13:00

Har målat över benlindorna och svansen, försökte även med manen och håret men det blev verkligen inte bra.


Bilden är gjort i Paint, fick någon idé att måla benlindor medan jag lyssnade på musik och hade ganska tråkigt.. Detta är alltså resultatet!

/Chloe

Av Chloe Silverpie - 25 januari 2015 14:32

Hej!

I onsdags kom det nya uppdrag om som belöning fick man (spoiler) två par skor!


Liknande skor kom i somras, strandskor. Dessa heter borgmästarskor och paddockskor. Har längtar jättemycket efter skorna i svart och vitt! Jag har för mig att jag sagt det någon gång innan... men iallafall. Är väldigt glad nu!


Loppet som kom var också riktigt roligt och lagom svårt. Japp, jag gillade den uppdateringen!


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 18 januari 2015 12:18

Hej!

I förra onsdagsuppdateringen så skrev starstableteamet att snön skulle ligga kvar ett litet tag till men snart börja smälta bort. Betyder det att snön smälter bort redan nästa vecka? Vi får se!


Iallafall har jag tagit massa bilder (okej kanske inte såå många) som jag inte har visat upp ännu, men jag antar att de kommer komma upp efterhand



Kommer sakna snön, vill gärna att den ska stanna liite längre. Samtidigt ska det bli härligt med vår!

Kommer uppdatera min design när det börjar bli mars, så det är ett tag till.


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 18 januari 2015 11:00

Fyr!

 



Råkade ta denna bilden, haha!

 


Igårkväll tog jag några fina bilder i fyrens ljus!

Av Chloe Silverpie - 17 januari 2015 22:52

~

Av Chloe Silverpie - 16 januari 2015 17:44

Hej!

Idag shoppade jag lite, två saker.

Dessa skorna och de vita byxorna! Satte även ihop en väldigt snabb outfit, är väl inte sådär jättenöjd men det är roligt att göra outfits!


Älskar hur de nya schabraken ser ut!


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 12 januari 2015 18:53

Hej!

Under sin speltid får man hjälpa till att bygga en cirkus, men vad hände med den sen? Just nu används den inte till något speciellt. Det tycker jag är lite synd. Tänk vad roligt om det kom någon slags tävling dit, kanske att man ska hoppa genom eldringar?


I publiken sitter också några skumma personer som ser ut som druider, så kanske kommer cirkusen komma tillbaka senare i storyn. Vi får se!



Vad vill ni ska hända med cirkusen? :D

/Chloe

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Skapa flashcards