ScyPie

Alla inlägg under juli 2014

Av Chloe Silverpie - 22 juli 2014 12:06

Hejsan!

Som ni säkert märkt har uppdateringen här varit väldigt dålig. Jag inte hemma så mycket under sommaren eftersom jag är i min sommarstuga. Därför har jag nu bestämt mig för att ta ett sommaruppehåll. Jag kommer tillbaka någon gång runt 21 augusti. Vi ses då!


Bild för att inlägget inte ska

se så tråkigt ut, haha.

Av Chloe Silverpie - 9 juli 2014 15:01

Hej!

Nu är det så att jag ska iväg och hinner inte tidinställa några inlägg. Kommer tillbaka på måndag/tisdag.

Alltså bloggen inte uppdateras de närmaste dagarna. 

/Chloe

Av Chloe Silverpie - 5 juli 2014 14:15

Hej!

Idag såg jag att de hade kvar midsommarbutikerna samt dekorationera. Jag började fundera när de ska ta bort det? Det är ju inte midsommar längre. Men, dekorationerna är väldigt fina och trevliga så för mig gör de ingenting om de är kvar lite längre. :)


Av Chloe Silverpie - 4 juli 2014 13:00

Hejhej!

Idag är det freedag! 

Även om jag har sommarlov är det fortfarande något speciellt med fredagar, vet inte varför haha. Blir alltid glad när det är fredag.

Av Chloe Silverpie - 3 juli 2014 14:00


Tränar i Bobcats paddock med Skycry.

Av Chloe Silverpie - 2 juli 2014 17:26

Hej!

Något jag gärna vill ha till Starstable Online är en rörelse (vet inte riktigt vad jag ska kalla det) när man mockar i stallet.

Just nu ser det ut såhär;

Hade tyckt det sett lite verkligare ut med en rörelse.


Vad tycker ni?

Av Chloe Silverpie - 1 juli 2014 15:37

Hej!

Igår gick Sunstar upp i level 8, wiie! Endast två levlar till innan jag börjar levla upp Sapphirequeen till level 10.


Har även bytt profilbild...

..till denna! Känns mer somrig.


Till sist tänkte jag också säga att jag börjat redigera mer igen! 


/Chloe

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Skapa flashcards