ScyPie

Alla inlägg under september 2014

Av Chloe Silverpie - 21 september 2014 19:00

Hej.

Ska skriva lite om Skördebygden då vi har haft tillgång till det ganska länge. Kommer göra som en bloggchallenge. 


Dag 1: Första gången i Skördebygden

Dag 2: Favoritställe

Dag 3: Ett ställe i Skördebygden jag vill besöka

Dag 4: Det bästa med Skördebygden

Dag 5: En tävling jag vill ha i Skördebygden


Kommer säkert göra såhär flera gånger, men nu tänkte jag starta med Skördebygden. 


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 21 september 2014 16:59

Idag är det söndag, imorgon blir det skola. 

Har varit och hjälp familjen Sunfield, nu blir det läxor. Är inte jättetaggad... 


Av Chloe Silverpie - 20 september 2014 10:51

Hej på er!

Idag red jag runt med Dragon i Skördebygden för att levla. Tröttnade tyvärr väldigt snabbt.. haha. Fick några fina bilder iallafall, hade bara tänkt visa upp en.



Uppdateringen i onsdags tyckte jag var bra. Kläderna var fina och mer plats var jättebra! Speciellt i ryggsäcken, haha. Min blir snabbt full. :(


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 16 september 2014 15:33

Hej!

Som ni säkert har märkt är uppdateringen inte på topp just nu.

Anledningen är att jag för tillfället spelar ett annat spel just (minecraft) och är därför inte inne på Starstable så mycket.

Jag kommer uppdatera bloggen när jag får inspiration till blogginlägg och faktiskt är inne, vilket blir kanske varannandag. Hoppas att detta går över snart. :)


/Chloe

Av Chloe Silverpie - 13 september 2014 12:20

Hej!

Idag är det lördag, helg!

Ska bara vara hemma idag och spela starstable.  

Häromdagen tävlade jag i jorvikstallets championat. Råkade missa alla genvägar, få farligt fall och backa i början, haha.

Vad ska ni göra idag?


Arkivbild

Av Chloe Silverpie - 11 september 2014 15:47

Hej!

Igår var det onsdagsuppdatering.


Det kom nya Emotes, bland annat rodna, nicka, och ledsen. Har inte hunnit titta in alla men jag tycker det är kul med nya Emotes!


Den nya frisyren var fin, tyvärr inget jag ska köpa. Roligt med en hästsvans. Finns i Saloon Belle!


Och så, Ferdinands och Eddies "vårstädning". Har ingen speciell åsikt om just det, haha.



Förlåt om bloggen uppdateras väldigt sällan nu, men jag har inte riktigt orkat. :(


Av Chloe Silverpie - 7 september 2014 17:36

Jag tog med mig Darkpearl idag till cirkusen. Vi fick några fina bilder!

Av Chloe Silverpie - 6 september 2014 18:45

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards