ScyPie

Alla inlägg under juni 2014

Av Chloe Silverpie - 17 juni 2014 15:50

Hej!

Idag besökte jag stranden för första gången och jag måste bara säga att jag älskar den!

Köpte även en turkos sporttröja och de blåa skorna i butiken.

ÄLSKAR dessa skorna. Så fina och underbara!


Härligt att svalka sig på sommaren. :)


Jag är verkligen väldigt glad att det går att vara där även om man inte är StarRider. Sedan hoppas jag också att det kommer en till strand eller badplats, hade varit väldigt roligt. :)

Av Chloe Silverpie - 13 juni 2014 11:46

Nu är det äntligen SOMMARLOOOOV! :D

Uppdateringen på bloggen kommer inte vara lika mycket aktiv, men jag ska försöka så fort jag får chansen! :)

Ha en bra sommar!!

Av Chloe Silverpie - 12 juni 2014 12:00

Hej på er!

Idag tar min bror studenten. Wiiee! Detta är alltså ett tidsinställt inlägg eftersom jag förmodligen kommer 1, vara i skolan 2, kommer ha fullt upp när jag kommer hem. Så detta inlägget kommer inte handla om så mycket.


Nåja, nu börjar jag detta inlägget på riktigt! 

När jag blev icke StarRider hade jag (och jag HAR fortfarande) inte så mycket att göra. Eftersom jag inte kunde vara överallt utan endast i Fort Pinta och Moorland började jag levla och göra stallsysslorna igen! Brukar nästan aldrig göra detta annars. Det är faktiskt en bra sak med att inte ha SR för mig (observera att det är roligare med StarRider). Tyvärr kommer jag nog inte göra det så mycket mer då jag tröttnar snabbt.

Av Chloe Silverpie - 10 juni 2014 15:26

Hej!

Idag är det tisdag och det betyder att imorgon är det onsdag och onsdagsuppdateringen!


Jag har en gissning, fast jag är väldigt osäker om den kan stämma. 

Iallafall, det jag 'tror' är att det kommer komma någonting nytt vid Fort Pintas strand. Uppdrag eller någonting åt det hållet. Fast det är klart att de kanske bara utökade Fort Pintas strand för att förnya Silverglade eller liknande.


Annars tror jag på nya kläder eller 'små' gula uppdrag. Eller att en ny affär kommer öppna i Jarlaheim.


Jag tycker det varit väldigt roligt att i de senaste uppdateringar (med undantag ?) kommit nya uppdateringar till Silverglade.


En annan sak jag kom på nu lite snabbt; hemsidan. Den kanske inte räknas, men ändå. Kanske, kanske inte?


Vad tror du kommer hända imorgon?

Av Chloe Silverpie - 7 juni 2014 16:45

Hej!

Igår köpte jag en ny tröja. Wie.

Ni vet kanske att jag har en vit också? Om du inte visste det, nu vet du det!

Iallafall, tyckte denna tröjan var jättefin så jag köpte den. 55 starcoins har jag för mig att den kostade. Går att köpa i Fort Pinta (eller så var det Moorland).

Jag tycker dessa tröjorna är väldigt fina (finns i fler färger, bland annat brun). Kommer förmodligen köpa fler!

Av Chloe Silverpie - 6 juni 2014 11:59

Hej! Idag är det den 6:e juni, Sveriges nationaldag!

Hade gärna klätt mig i blått och gult idag på SSO, menkommer inte in i garderoben som icke StarRider, tyvärr.


Hur ska ni fira Sveriges nationaldag på SSO, om ni ska det? Själv blir det inte så mycket firande för min del, men här hemma ska det firas lite grann. 


Av Chloe Silverpie - 1 juni 2014 18:05

Hej!

Idag är det den 1 juni, sommaaar!

Har hänt något när jag sparar mina bilder, de blir suddiga. Får se om jag hittar en lösning.


Nåja, nu är det somsagt SOMMAR! Weehoo.

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards