ScyPie

Alla inlägg under maj 2014

Av Chloe Silverpie - 31 maj 2014 12:11

Hej!

Idag är det 31 maj - sista dagen i maj.

Vilket också betyder att imorgon är det juni och 12 dagar kvar till skolavslutningen (för mig, 13:e juni).

Har en nedräkning på bloggen, du hittar den längst ner i menyn eller här:


 
Förresten, så kanske jag ska köpa StarRider snart igen. Vi får se.
Av Chloe Silverpie - 30 maj 2014 15:00

Idag på morgonen blev Darkpearl äntligen level tio!

Av Chloe Silverpie - 30 maj 2014 11:15

Hej!

Det var länge sedan jag red på Skycry, speciellt när han är grön. Så idag gjorde jag det och måste erkänna att det gick snabbare än jag trodde, haha. :(


Denna bilden blev liten, vet inte vad som hände. 

Av Chloe Silverpie - 29 maj 2014 09:39

Hej!

Har nu bytt header. Vet att jag inte bytte för alls länge sedan men jag ville testa en ny sak.

Nåja, nu ska jag inte byta på ett tag! Hoppas jag...


Förresten åker jag iväg idag. Kommer inte blogga mer idag alltså.

På måndag, tisdag och onsdag är jag på klassresa och då kommer jag inte blogga något heller, om jag inte hinner tidsinställa.


Av Chloe Silverpie - 28 maj 2014 15:34

Hej!

I dagens uppdatering kom sommarkläder och ännu ett borttapat paket.


Sommarkläder:
De kom till Fort Pintas starshop (så jag kunde titta på de, yay!).

Jag tyckte inte de var jättefina, men inte heller fula.

Härligt med shorts, även om jag hade hoppats på lite mer färger. Men man kan inte få allt!


Borttapat paket:

Från Nyhetssidan: "Någonstans längs med vägen i Hollow Woods har ännu ett paket druttat av varulastbilen."

 

Video på Tinkers:

StarStableTeamet la upp en video på nyhetssidan och skrev att den 4 juni kommer Tinkerhästarna till Jorvik, alltså nästa vecka!



Betyg

Jag ger denna uppdateringen 2 och en halv av fem.


Av Chloe Silverpie - 25 maj 2014 12:44

Hej!

Igår skulle jag logga in strax innan midnatt för att fixa ett par saker. Var lite stressad så hann inte ta så många bilder.. men starstable på natten är verkligen jättemysigt!

Av Chloe Silverpie - 25 maj 2014 12:39

Hej!

Har bestämt mig nu. Jag tänkte lägga ner med fredagstema och veckans plats.Istället för veckans plats kommer jag lägga upp platser lite då och då.

Av Chloe Silverpie - 24 maj 2014 10:45

Hej på er!

Som ni kanske märkt har jag ändrat design nu igen.

Denna gången blev temat rosa, och jag är faktiskt nöjd.

Hoppas ni gillar designen!


Har även fixat nya 'skyltar' till "mina hästar" och länklistan.

Blogg om StarStable Online

#aesthetic #rp En blogg som sällan uppdateras~

Välkommen till ScyPie! ♥

 

 

 Jag heter Chloe Silverpie och rider runt på Jorvik sedan 2013 då jag kom hit en sommar och bestämde mig för att stanna. För det mesta gillar jag att ta fina bilder eller bara njuta av naturen, men jag hjälper också till där jag kan. Jorvik är en helt magisk plats och jag har så många fina minnen här!

 

      instagram @jorvikchloe

Kategorier okt.2020 –

⚫ #RP

Chloes äventyr på Jorvik.

huvudstory

Upptäck Jorviks huvudstory från Chloes perspektiv! 

⚫ Små Skriverier

Små berättelser som inte följer Chloe

⚫ funderingar

SSO, saker som kan bli bättre

⚫ miljöer

Platser runt omkring på Jorvik, text&bild. Stämningsfull

Diverse

 Önskelista

 Alla Mina Hästar

 10 Dagar Halloween 2021

12 Dagar Jul 2021

En Evig Halloween 2022

⚫ Snöiga dagar (dec.) 2022

Sök efter inlägg

Fråga mig någonting!

3 besvarade frågor

Tidigare inlägg

Gamla Kategorier 2013-15

Länklista

Här är min länklista!

Vill du vara med här skriv bara en kommentar med din bloggadress samt starstablenamn. :)





 


Ovido - Quiz & Flashcards